گۆڕان نیوز- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توطئه‌های استکبار خنثی شده اما تمام نشده است و نباید تصور کنیم دشمن ساکت نشسته و از دنبال کردن اهداف شوم خود منصرف شده است، بنابراین مردم به ویژه جوانان هوشیار باشند.

گۆڕان نیوز- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توطئه‌های استکبار خنثی شده اما تمام نشده است و نباید تصور کنیم دشمن ساکت نشسته و از دنبال کردن اهداف شوم خود منصرف شده است، بنابراین مردم به ویژه جوانان هوشیار باشند.

به گزارش گۆڕان نیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در سنندج اظهار کرد: ملت ایران به ویژه مردم ولایمتدار و انقلابی کردستان باید بدانند توطئه‌های دشمنان تمام نمی‌شود و باید همواره هوشیار و با بصیرت بود.

وی یادآور شد: بدانید که ایران اسلامی، هر ساله در جغرافیای جهان، قدرتمندتر می شود ولی دشمن به زعم باطل خود با توطئه‌های مختلف سعی دارد این انقلاب و شجره طیبه را دچار خدشه کند که البته به فرموده رهبری، دشمن همواره دچار اشتباه محاسباتی می‌شود، چراکه ملت بیدار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند ایران یکپارچه و اسلام حاکم نباشد و این مردم شجاع و ولایتمدار و همیشه در صحنه را با تاکتیک های گوناگون تسلیم خودشان کنند اما بصیرت ملت، آنان را عصبانی کرده است.

امیر دریادار ایرانی یادآور شد: جوانان و خانواده‌ها هوشیار باشند، چراکه دشمن دائم به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف از طریق تفاوت‌های قومی و مذهبی است.
وی تاکید کرد: تنوع قومیتی و مذاهب اسلامی فرصت مغتنمی برای وجود ایرانی قوی و پیشرفته است و نباید اجازه دهیم دشمنان، آن را به عنوان نقطه ضعف و در راستای اهداف شوم خود بکار گیرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: دشمن می خواهد با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و اقوام مختلف، در میان ملت ایران شکاف ایجاد کند و شما مردم قهرمان پرور کردستان، با بصیرت و ایمانی مثال زدنی، توانسته اید فتنه های دشمن را خنثی کنید و در تاریخ مانگار بوده و خواهید بود.

دریادار ایرانی کردستان را سرزمین فرهنگ و هنر و مردمی باایمان و انقلابی توصیف کرد و گفت: رشادت شما مردم با بصیرت، باعث شده توطئه های بزرگ دشمنان خنثی شود.

وی همزیستی و اتحاد بین شیعه و سنی را در کردستان، مایه افتخار دانست و ادامه داد: این مهم در سایه رهبری فرزانه انقلاب رقم خورده و اگر کسی با نگاه اتحاد و همدلی مخالفت داشته باشد، به کشور خیانت کرده است.

دفاع از تمامیت ارضی ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش در کنار نیروهای مسلح، با تمام توان از موجودیت و تمامیت ارضی کشورمان و اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می کند.

امیر دریادار ایرانی یادآور شد: امروز ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، قدرتمندانه با تکیه بر رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار و انقلابی، در برابر دشمنان ایستاده است.

وی گفت: ارتش و نیروهای مسلح، تا امروز از رعد و برق توخالی استکبار و دشمنان نترسیده اند و دشمن بداند که محکم تر از قبل ایستاده ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز به واسطه شما مردم انقلابی و هوشیار و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نیروی راهبردی ارتش در دورترین نقاط دنیا حضور دارد و منافع ملی را دنبال می کند.

ضرورت حفظ عزت ملی

دریادار ایرانی بر لزوم حفظ عزت ملی تاکید کرد و ادامه داد: اگر ایران امروز قوی و در معادلات جهانی تاثیرگذار و دارای عزت است، به واسطه وحدت میان مردم، وجود رهبری بادرایت است و هرکدام از این عوامل نباشد، به طور قطع عزت ملی از بین خواهد رفت.

وی یادآور شد: کسانی که نمی خواهند این ملت عزت داشته باشند، عوامل دشمن هستند و در راستای اهداف شوم دشمنان گام بر می دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ملت ایران باید قدر این عزت و اتحاد را بدانند که بسیار باشکوه و پربرکت است.

امیر دریادار ایرانی در ادامه با زبان کُردی خطاب به راهپیمایان گفت: حضور شما مردم عزیز و دشمن شکن و پرافتخار در همه عرصه های فرهنگی و هنری و اقتصادی، جای بسی خرسندی است.

وی بر لزوم همکاری مردم با دولت برای رفع مشکلات وجود همدلی و تعامل بین آحاد ملت تاکید کرد و افزود: ملت و نظام دوست هم هستند و هر جایی هر اتفاقی بیفتد، مردم کردستان همواره در صف اول حضور دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باید شکرگزار عنایت و توجه رهبری باشیم، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب، مسولیت سنگین مدیریت نیروی دریایی را به بنده این فرزندان کردستان، محول کرده و امیدوارم بتوانم به وظایف خود به درستی عمل کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *