گۆڕان نیوز- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مخابرات استان با ۹۷۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سال جاری، شبکه ارتباطات سیار در استان را توسعه و ارتقا داد.

گۆڕان نیوز- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مخابرات استان با ۹۷۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سال جاری، شبکه ارتباطات سیار در استان را توسعه و ارتقا داد.

به گزارش گۆڕان نیوز، آزاد حکمت اظهار کرد: در حال حاضر۸۴۲ سایت BTS در نقاط شهری، روستایی و جاده ای نصب و راه اندازی شده است و با سرمایه گذاری‌های انجام شده اکثر سایت‌های تلفن همراه مخابرات دارای تکنولوژی ۴G هستند.

وی افزود: نصب و راه اندازی هشت سایت جدید و ارتقا تکنولوژی ۳۳ سایت به ۳G و ۴G در سال جاری با سرمایه گذاری ۹۷۵ میلیارد ریال از جمله برنامه‌های مخابرات به منظور بهبود کیفیت سرویس های مبتنی بر این محصول مخابراتی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: این اقدام امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و امکان بهره مندی مشتریان از فعالیت‌های مجازی بر بستر اینترنت همراه‌ به ویژه در حوزه‌های آموزشی را فراهم آورده است.

وی به انجام درایو تست در مناطق مختلف استان اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما با هدف شناسایی نقاط دارای مشکل به لحاظ آنتن دهی تلفن همراه نسبت به انجام این تست اقدام می کنند و در راستای رفع مشکلات موجود، اقدام به تقویت BTS های مربوطه خواهد شد.

حکمت افزود: در حال حاضر ۲ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۴۹ مشترک تلفن همراه در کردستان در قالب شماره‌های دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ ۱۵۶ درصد از خدمات و محصولات متنوع شبکه ارتباطات سیار مخابرات استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه در عصر حاضر به عنوان نیاز اصلی مردم در حوزه فناوری‌های ارتباطی محسوب می‌شود ادامه داد: تمام تلاش و توان مجموعه مخابرات منطقه کردستان ارائه خدمات با کیفیت مناسب و در خورشان مردم استان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه رشد بیش از ۱۰۰ درصدی اهداف در شاخص های کمی و کیفی مخابرات منطقه در این حوزه بیانگر تحقق استراتژی های منطقه به منظور پاسخگویی به مطالبات و نیازهای ارتباطی مشتریان است گفت: برنامه‌های توسعه ای دیگری برای این حوزه تدوین شده است که ارتقا خدمات این شبکه را به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *