گۆڕان نیوز- در اولین روزهای خرداد ماه ۱۴۰۲ رامیتن غرابی یکی از چهره‌های فوتبالی چشم از جهان فروبست و به دیار باقی شتافت سفری زودهنگام برای او بود اما شاید تقدیر او نیز چنین بود که زود از میان ما برود.

به همین مناسبت برخود لازم دیدیم که در این مجال کوتاه از این چهره ورزشی یادی کنیم تا نام و یاد او در دلها همچنان زنده بماند.

«رامتین غرابی» از ورزشکاران اخلاق‌مدار  و دلسوز ورزشی بود وی در سال ١٣٨۵/٠٢/٢٩ چشم به دنیا گشود و در همان ایام کودکی و نوجوانی توانایی و ظرفیت خود را در ورزش به ویژه رشته ورزشی فوتبال نمایان نمود و با تلاش و تمرینات مداوم زیر نظرنظر اساتید مجرب در استان توانست پله‌های ترقی را طی کند .

وی فوتبال خود را از باشگاه «ئاویه‌ر سنه» زیر نظر آقای علی زندسلیمی شروع کرده بود و چهار سال در رده های پایه باشگاه ئاویه رحضور داشت. و در همان سال‌ها در رده پایه به اردوهایی استعداد یابی‌های تیم ملی نیز راه یافت.

«رامتین غرابی» برای یک فصل در رده نونهالان به باشگاه ماهان پیوست زیر نظرمربی هایش آقایان فتح الله میرانی و کیوان زرنگار در لیگ استان شرکت کرد . و دوباره در  فصل دیگر در رده نوجوانان برای باشگاه ماهان در  مسابقات استانی بازی کرد یک فصل هم به عنوان بازیکن کمکی در تیم کوردو سقز در مسابقات کشوری حضور داشت و  پس از آن نیز به درخواست سامان ملایی به آبیدر کردستان پیوست.

و در فصل قبل در رده نوجوانان در تیم آبیدر موفق به قهرمانی استان شد و راهی مسابقات کشوری هم شد و به مرحله ی دوم مسابقات نوجوانان راه پیدا کرد. در آن مسابقات هم خوش درخشید و از عوامل تأثیر گذار موفقیت باشگاه بود

اما این موفقیت‌ها زیاد دوام نیاورد و متاسفانه «رامتین غرابی» در روز ۱۴۰۲/۰۳/۰۲بر اثر حادثه‌ای ناگوار در شهر سنندج چشم از دنیا فروبست

روحش شاد و یادش گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *