گۆڕان نیوز- مدیرکل امنیتی و انتظامی کردستان گفت: براساس تشکیل کمیته «رصد نارضایتی» در استان، نارضایتی مردم از دستگاهای کردستان رصد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گۆڕان نیوز، هادی روشن در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران به تشکیل کمیته «رصد نارضایتی» به عنوان یکی از ابلاغیه‌های وزارت کشور در استان‌های از جمله استان کردستان پرداخت و اظهار کرد: این کمیته با جدیت بیشتر در کردستان همچون سایر استان‌ها فعال شده است و نارضایتی‌های مردمی از دستگاه‌ها و مسؤولان در این کمیته بررسی می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی کردستان اظهار کرد: نارضایتی‌های در ادارات و سازمان‌های دولتی در استان کردستان نسبت به سایر استان‎‌های دیگر در سطح پایینی قرار دارد و هدف ما از تشکیل این کمیته این است که در کنار مدیران برای رفع کاستی‌ها و مشکلات گام برداریم.

روشن با اشاره به اینکه جرایمی از جمله سرقت در استان کردستان پایین‌تر از سایر استان‌های کشور است، اضافه کرد: کردستان در زمینه سرقت استان آخر کشور است و این بیانگر فرهنگی بودن مردم این استان است.

وی تصریح کرد: در کمیته رصد نارضایتی مشکلات بررسی می‌شوند و مدیران در مورد موضوعات مطرح شده گزارشی ارائه خواهند داد و مصوباتی تصویب و پیرو مصوبات بازدیدهایی برای پیگیری رفع مشکلات و نارضایتی‌های موجود انجام می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی کردستان اضافه کرد: کمیته رصد نارضایتی‌ها نه تنها در سنندج بلکه در سایر شهرستان‌ها تشکیل شده است و قطعاً مردم کردستان لایق بهترین خدمات هستند و باید بتوان خدماتی مطلوب و در شأن مردم این استان ارائه داد.

وی همچنین با اشاره به تأیید صلاحیت ۱۹۵ نامزد انتخاباتی در پنج حوزه انتخابیه کردستان، افزود: در حوزه امنیت انتخابات جلسات متعددی برگزار شده و فضای امنی برای مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شده است.

روشن همچنین از تمهید مقدمات رأی گیری در شعب اخذ رأی روستاهای استان خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات مورد نظر در صورت برفگیر و مسدود بودن مسیر اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حتی در دورترین روستاها صندوق‌ها به صورت آنلاین فعال است و مانورهایی برای بررسی خطوط انجام شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با اشاره به اینکه کردستان آماده برگزاری انتخابات با امنیت کامل است، گفت: امیدواریم شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *