گۆڕان نیوز- در 20 مردادماه سال 1402، مسابقات انتخابی تیم ملی در شهر بابلسر در رشته‌ی تکواندوITF  و با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برگزار شد که تیم کردستان در این دوره از مسابقات با کسب مدال در رشته‌های مختلف، نشان داد که از توانایی‌های بالایی در تکواندوITF برخوردار است.

بیژن باغبانی: نویسنده، روزنامه‌نگار

گۆڕان نیوز- در ۲۰ مردادماه سال ۱۴۰۲، مسابقات انتخابی تیم ملی در شهر بابلسر در رشته‌ی تکواندوITF  و با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برگزار شد که تیم کردستان در این دوره از مسابقات با کسب مدال در رشته‌های مختلف، نشان داد که از توانایی‌های بالایی در تکواندوITF برخوردار است.

به گزارش گۆڕان نیوز، مربیان تیم کردستان در این دوره از مسابقات که با زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خود توانستند این تیم را با شایستگی روانه‌ی رقابت‌ها کنند، محمد فاروقی، هومن پُربار و شورش امینی بودند که از استادان و مربیان طراز اول ایران و همچنین از بازیکنان برتر در اردوی تیم ملی ایران به شمار می‌روند.

شورش امینی دارای سوابق درخشان در هنرهای رزمی و تکواندو است که قهرمانی جهان، اوراسیا و کشور را در کارنامه‌ی خود دارد. کیهان شریعتی نیز که از ورزشکاران برتر کشور در تکواندو و قهرمانی چندین دوره تکواندو قهرمانی آسیا را کسب کرده است، کاپیتان تیم کردستان در این مسابقات بود. داوران کردستانی در این دوره از مسابقات: داریوش وکیلی، پویان سلیمانی، مهدی فاطمی، مختار سیدی و محمدمسلم زارعی بودند که کار قضاوت چندین مسابقه را با شایستگی به انجام رساندند. در پایان مسابقات، ریبین مرادی به‌عنوان بازیکن اخلاق و استاد محمد فاروقی به‌عنوان مربی برتر انتخاب شدند. استاد هومن پُربار و استاد شورش امینی به‌عنوان مربی و نریمان عبدی زر به‌عنوان سرپرست، تیم کردستان را همراهی کردند و شهر بازی پارک ملت سنندج، حمایت مالی تیم را بر عهده داشت.

نفرات تیم کردستان که موفق به کسب مدال شدند عبارتند از:

۱- کیهان شریعتی (مقام اول، مدال طلا)؛

۲- آراد باقری (مقام اول، مدال طلا)؛

۳- سهند وکیلی (مقام اول، مدال طلا)؛

۴- کاروان غرابی (مقام دوم، مدال نقره)؛

۵- امیرحسین دادفر (مقام دوم، مدال نقره)؛

۶- مانی خانی (مقام دوم، مدال نقره)؛

۷- محمدمهیار رحمانی (مقام سوم، مدال برنز).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *