گۆڕان نیوز- استاندار کردستان و نماینده ولی‌فقیه در استان، با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش گۆڕان نیوز، از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، در این پیام آمده است: حضور معنادار و حماسی مردم کردستان در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگ‌زرین دیگری بر تاریخ افتخارات این سرزمین افزود.

در ادامه بیان شده است: مردم غیور کردستان همواره چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی افتخار آفرین بوده‌اند و امروز در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ افتخار دیگری خلق کردند.

در بخش دیگری از این پیام ذکر شده است: درود بر بصیرت شما مردم کردستان در شرایطی که جریان استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار از هرگونه حربه و توطئه ای برای دلسرد کردن و جدایی مردم از نظام استفاده کرده است، حضور باشکوه شما زنان و مردان با بصیرت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ثابت کرد که پای آرمان‌های امام راحل (ره) و عهد خود با رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید و همه یک صدا و یک دل مهر تائید دیگری بر حقانیت نظام اسلامی زدید.

در پایان آمده است: حضور گرم، همه جانبه و معنادار شما مردم عزیز در همه شهرها و روستاها و نقاط مختلف را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارج می‌نهیم و سعادت، بهروزی، پیشرفت و آبادانی همه جانبه را برای کردستان و تمام هم استانی‌های عزیز از درگاه ایزد بخشاینده طلب می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *