گوران نیوز – «محمد عرفان سعیدی» در مجمع انتخابات با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس جدید هیات هندبال استان کردستان انتخاب شد
به گزارش گوران نیوز، مجمع انتخابات رئیس جدید هیات هندبال استان کردستان ظهر امروز چهارشنبه نهم آذر ماه با حضور ««علیرضا پاکدل» رئیس فدراسیون هندبال کشور، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و سایر اعضای رسمی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.
در این مجمع «محمد عرفان سعیدی» در تشریح برنامه‌های خود برای سکانداری پست ریاست هیأت هندبال استان کردستان عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران، حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران کردستانی در لیگ‌های کشوری، برگزاری میزبانی مسابقات کشوری و منطقه‌ای از جمله برنامه‌هایی است که در اولویت کاری خود قرار دادیم تا بتوانیم رشته ورزشی هندبال را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسانیم.
وی در ادامه به مشکلات نیز اشاره کرد و گفت: کردستان با وجود بهره‌مندی از ظرفیت‌های ورزشی در رشته هندبال، در حال حاضر تنها در سنندج و بیجار فعال است.
سعیدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان، اضافه کرد: برای رهایی از مشکلات موجود، ضروری است که همت جمعی را به کار ببریم تا این رشته ورزشی به جایگاه اصلی خود برسد و تحقق این مهم مستلزم حضور ورزشکاران پیشکسوت و نخبگان ورزشی است.
وی از اعتماد اعضا نیز تشکر و قدردانی کرد و گفت امید است که با اجرای برنامه‌های ارائه شده بتوانیم هندبال استان کردستان را تقویت کنیم.
در پایان مجمع هیات هندبال استان کردستان با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ایران و حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از تعدادی از پیشکسوتان و فعالان ورزشی رشته هندبال استان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است، در پایان رای گیری از اعضا سعیدی توانست با کسب ۱۷ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه، سکان هدایت هیات هندبال استان کردستان را برای چهار سال آینده بدست گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *