گۆران نیوز- در قالب نوشتاری قانون اساسی برای همه دانش آموزان فرصت مناسب تحصیلی تعریف شده است به این معنی که فرزند یک کارمند، فرزند یک کارگر ساده و بچه جناب مدیرکل آموزش و پرورش در یک جایگاه قرار بگیرند.اما گویا این تعاریف واقعی نیست بلکه معیار این ضرب المثل حاکم است که : 《 جوجه تیغی می گوید از فرزند من نرم و لطیف تر وجود ندارد.》این مطلب فوق ملاک و معیار انتخاب دانش آموزان کلاس ششم و آماده سازی برای شرکت در آزمون تیز هوشان است.

در مورد مدرسه هیات امنائی آموزگار دو؛ گویا مورد توجه خوبان عالم قرار گرفته و مشخص نیست که چه نسبت فی مابین منتخبین کلاس سرکار خانم میرکی و مدیران آموزش و پرورش وجود دارد که براساس دستوری نانوشته قرار این است که فقط خانم میرکی حق دارند با منتخبین کلاس خود برای آزمون تیزهوشان کار کنند.

مدیریت مدرسه و خانم آموزگار هم در مورد نحوه انتخاب دانش آموزان حرفی نمی زنند و هرچه هست در هاله‌ای از سکوت همراه با خیانت به سایر دانش آموزان در حال اجرا است.چرا اکثر مدیران براین باورند که فرزند ایشان آقازاده است و سایر بچه ها محکوم به فلاکت و بدبختی هستند. تاریخ نشان داده که ثمره این ظلم و خیانت بدون شک موجب شرمندگی عامل ایجاد این جنایت و حقارت است. به امید روزی که همه در برابر قانون با چشمی عادلانه دیده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *