گۆڕان نیوز- نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از زندان مرکزی سنندج گفت: به کار سخت زندان و نگهداری از افراد زندانی واقفیم و خود را موظف می‌دانیم از راه‌های قانونی برای رفع مشکلات زندان‌ها تلاش کنیم.
به گزارش گۆڕان به نقل از ایرنا، سالار مرادی در جریان بازدید از پروژه عمرانی سایت اداری در حال احداث زندان سنندج قول داد اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را جذب کند.
وی همچنین به داخل اندرزگاه‌ها رفت و از نزدیک با زندانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرپرست زندان‌های کردستان هم در این دیدار اظهار کرد: زندان و کار زندانبانی از کارهای بسیار سخت، دشوار و استرس‌زاست و همکاران ما در این محیط و فضای سخت با کمترین توقع عهده‌دار نگهداری و مراقبت از بزهکاران و افراد رانده شده از جامعه و اجتماع هستند.
محمد خسروی با اشاره به رویکرد سازمان زندان‌ها در رابطه‌با زندانیان، افزود: زندان‌های کشور متفاوت از گذشته و دیگر کشورها علاوه بر نگهداری و مراقبت و امنیت جامعه با رویکردی اصلاحی و تربیتی برای باز اجتماعی شدن افراد به خطا رفته، گام‌های موثری بر می‌دارند که نتایج خوب و مطلوب آن بازگشت تعداد زیادی از زندانیان به کانون خانواده و جامعه است.
وی یادآورشد: امور رفاهی و تربیتی، آموزشی، اشتغال و حرفه‌آموزی در راستای توجه به حقوق شهروندی در مراکز ندامتگاهی استان با وجود کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در حال انجام است ولی زندان‌های استان به ویژه زندان مرکزی سنندج به علت کمبود شدید منابع اعتباری و مالی دارای مشکلات عدیده‌ای است که اگر برطرف نشود، شاهد آسیب‌هایی در امر زندانبانی خواهیم شد.
در حاشیه این دیدار و طی بازدید کارگاه‌های تولیدی، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی وعده داد محصولات تولیدی کارگاه‌ها را به مردم معرفی کرده تا این محصولات از کانال جدیدی نیز به فروش برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *