گۆڕان نیوز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: درآستانه عیدسعید فطر و در راستای اجرای امینانه نیت واقفین خیراندیش، ۴۰۰ سبد کالای اساسی بین توانخواهان تحت پوشش بهزیستی استان توزیع شد.

به گزارش گۆڕان نیوز، حجت الاسلام محمد کاروند اظهار کرد: ارزش هر سبد کالایی ۱۵ میلیون ریال است و با هدف تامین بخشی از مایحتاج زندگی خانواده‌های نیازمند و محروم استان در آستانه عید سعید فطر توزیع شده است.

وی افزود: این سبد کالایی شامل یک کیسه برنج، روغن، ماکارونی، قند، رب و چند کیلو گوشت مرغ است که با نظارت و معرفی اداره کل بهزیستی استان کردستان بین توانخواهان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ بیش از هزار سبد کالا بین اقشار مختلف کم برخوردار استان توزیع شده است، گفت: همچنین از محل موقوفات استان بیش از پنج هزار و ۵۰۰ پرس افطاری در ویژه برنامه‌های ضیافت الهی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود از همه منابع ممکن برای کمک به معیشت مردم محروم و نیازمند استفاده شود، از واقفان نیک اندیش استان خواست در وقف‌های خود خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه و کمک به رفع مشکلات آنان را فراموش نکرده و نیات خود را به این سمت و سو سوق دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *