گۆڕان نیوز- مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان با اشاره به فعالیت ۶۰ کارگزاری در سطح استان گفت: در حال حاضر ۱۱۷ هزار و ۳۶۳ نفر در سطح استان تحت پوشش این صندوق هستند.
به گزارش گۆڕان نیوز، احمد توانا روز چهارشنبه به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انقلاب در نشست خبری با پایگاه های خبری استان در سنندج اظهار کرد: هم اکنون در سطح استان ۱۱۷ هزار و ۳۶۳ نفر عضو صندوق هستند که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۱۵۸ نفر بیمه شده و ۵ هزار و ۱۷۸ نفر هم مستمری بگیر هستند.
وی با تاکید بر ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش در استان، افزود: تعداد ۶۰ کارگزاری فعال داریم که کار اصلی صندوق بر دوش این کارگزاران است.
توانا تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان در استان خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده است و در حال حاضر به ۲ هزار و ۵۵۳ بازماندگان فوتی پرداخت می‌شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان اعلام کرد: در سال جاری تاکنون ۷ هزار و ۶۷۵ نفر جذب شده جدید داریم و این روند با استقبال کردستانی ها همراه است.
توانا به خدمات دولت سیزدهم در حوزه بیمه نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳۰ هزار و ۵۲۵ نفر در استان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان قرار گرفتند.
وی در ادامه تصریح کرد: هیچ گونه محدودیتی برای بیمه روستاییان و عشایر وجود ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *