گۆڕان نیوز- مدیرکل امور امنیتی استانداری کردستان عنوان کرد: ضروری است که روند اعطای وام‌های ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌های عامل در استان کردستان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.
به گزارش گۆڕان نیوز، هادی روشن در بازدید سرزده از شعب بانک‌ها در سنندج، اظهار کرد: پیرو مصوبات کمیته رصد نارضایتی‌های عمومی استان در خصوص نحوه پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری، به صورت سرزده از بانک صادرات، ملی و سپه بازدید به عمل آمده است و در این بازدیدها مشکلات و‌موانع در پرداخت تسهیلات مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مدیرکل امور امنیتی استانداری کردستان می‌افزاید: کمیته رصد نارضایتی‌های عمومی استان تاکنون توانسته است بخشی از مشکلات و معضلات که در استان سبب ایجاد نارضایتی شهروندان محترم در استان شده است را احصا و به مراجع و دستگاههای متولی ارجاع داده شده است.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند و‌ براساس ضوابط و مقررات به وظایف خود در مقابل مردم عمل کنند.
مدیرکل امور امنیتی استانداری کردستان در ادامه به پرداخت تسهیلات فرزند آوری و ازدواج اشاره کرد و گفت: برخی از متقاضیان استفاده از تسهیلات جوانی جمعیت در استان از عملکرد برخی از شعب بانک‌ها در استان انتقاد داشتند و امروز در بازدید سرزده از برخی از شعب از نزدیک این مشکلات را بررسی کردیم.
روشن افزود: وام‌های ازوداج و فرزندآوری  می‌بایست در کمترین زمان و به دور از روندهای  پیچیده به جوانان عزیزمان تعلق گیرد و مدیران محترم بانک‌ها در جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند.

وی افزود: این بازدیدهای سرزده با هدف رضایتمندی مردم و پیشگیری از بروز احتمالی نارضایتی عمومی انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *