گۆڕان نیوز- وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش تولید و معیشت مردم باید در اولویت کاری ما قرار بگیرد.

سمیه رمضان نیا/ خبرنگار گۆڕان نیوز، دکتر محمد علی نیک بخت در مراسم افتتاح فاز یک گلخانه قبا سرخ بیجار اظهار کرد: خدا شاکریم در سفر هستم دولت و رییس جمهور به کردستان سفر داشته باشیم و در بدو ورود به شهرستان بیجار توانستیم بازدید از شرکت های تولیدی و گلخانه ای داشته باشیم.

وی افزود:در بدو ورود بازدیدی از شهرک گلخانه ای و واحد تولیدی گلخانه ای صورت گرفته است .

وی ادامه داد: خدا را شاکریم کار بزرگی صورت گرفته و رویکرد ما توجه به صنعت گلخانه ای است.

نیک بخت افزود: در کل کشور نهضتی در حال شکل گیری است و محصولات هم عمدتاً صادراتی است و بخشی هم به بازار داخل کشور می رود که محصولات خارج فصل هستند که موجب تعادل قیمت در بازار می شود.

وی با تاکید بر اینکه هیج ممنوعیتی برای صادرات محصولات گلخانه ای نداریم و این مهم موجب اشتغالزایی و توسعه صنعت و ارز اوری می شود گفت:یک محدودیت های داریم که در مجلس و دولت در تلاش هستیم این محدودیت ها رفع شود.

وزیر جهاد کشاورزی به اهمیت افزایش تولید اشاره کرد و بیان داشت:این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور است و باید در این زمینه کار بیشتری صورت بگیرد.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: اولویت اول ما باید تولید باشد و معیشت باید در اولویت اول ما قرار بگیرد و همه دستگاه ها باید همکاری داشته باشیم تا تولید کشاورزی و محصولات افزایش پیدا کند و محدودیت ها کاهش پیدا کند.

نوبخت خاطر نشان کرد:از اشتیاق مردم در بخش گلخانه ای خوشحالیم و این مهم مورد تقدیر است و باید مشکلات و موانعی موجود در این مسیر برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *