گۆڕان نیوز- سرپرست اداره کل پست کردستان تعداد فروشگاه‌های اینترنتی را در استان ۱۸۱ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در سال جاری نسبت به پارسال ۵۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش گۆڕان نیوز، محمد امیدی در نشست خبری در سنندج اظهار کرد: ترافیک صادره مرسولات پستی در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد بیشتر است.

وی با اشاره به جابجایی ۱۲ هزار و ۵۶۰ فقره مرسوله در روز، افزود: به ازای هر ۴۵ کیلومتر و هر پنج هزار و ۵۰۰ شهروند، یک واحد پستی در استان وجود دارد.

سرپرست اداره کل پست کردستان یادآور شد: ترافیک تجارت الکترونیکی استان در ۶ ماهه اول امسال، ۱۹۸ هزار فقره بود که وارده ۲۷ درصد و صادره ۱۱۴ درصد افزایش یافت.

امیدی تعداد فروشگاه‌های اینترنتی را در استان ۱۸۱ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در سال جاری نسبت به پارسال ۵۴ درصد رشد داشته است.

وی ضمن اشاره به برخی مشکلات در بحث توزیع مرسوله های پستی، ادامه داد: موفقیت در توزیع مرسولات پستی شهریور نسبت به مرداد در سنندج بیش از ۱۰ درصد رشد داشت.

سرپرست اداره کل پست کردستان اشاره‌ای هم به پروژه G-NAF داشت و اضافه کرد: فهرست برداری از آدرس ها و نقشه های هوایی در استان انجام شده است.

امیدی به تلاش برای ارتقای خدمات به مردم اشاره و اظهار کرد: پست به نوعی ناچار است همزمان با تحولات جامعه، امکانات و زیرساخت‌های خود را ارتقا دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *