گۆڕان نیوز- مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، از افتتاح و کلنگ زنی 100 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 1 هزار و 680 میلیارد ریال در هفته دولت در استان خبر داد .

گۆڕان نیوز- مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت در استان خبر داد .

به گزارش گۆڕان نیوز، «احمد فعله گری» در مورد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت ، اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه‌های شرکت گاز استان کردستان در هفته دولت ضریب نفوذ گازرسانی در استان از مرز ۹۹درصد عبور و تعداد روستاهای گاز دار نیز به ۱ هزار و ۶۱۹ مورد ارتقاء می یابد.

این مقام مسئول در مورد خصوصیات و جزئیات طرح های گازرسانی قابل افتتاح به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان کرستان چنین توضیح داد : در شهرستان سقز افتتاح ۱۵ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال ، در شهرستان بیجار افتتاح ۸ پروژه گازرسانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ، در شهرستان مرزی بانه افتتاح ۱۰ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به شبکه سراسری متصل می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام اینکه سال جاری کلیه پروژه های گازرسانی روستایی به اتمام می رسد ؛ بیان کرد: علاوه بر افتتاح پروژه های گازرسانی ذکر شده پروژه های ذیل نیز به بهره برداری می رسد : در شهرستان کامیاران ۱۱ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال ، در شهرستان دیواندره ۵ پروژه گازرسانی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال و در شهرستان سنندج مرکز استان ۱۳ پروژه با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

فعله گری ادامه داد : سایر پروژه های قابل افتتاح در هقته دولت سال جاری به شرح زیر می باشد : در شهرستان دهگلان ۵ پروژه گازرسانی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ، در شهرستان سروآباد ۲پروژه گازرسانی روستایی با ۳۱ خانوار با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و در شهرستان مرزی مریوان ۸ پروژه گازرسانی با اعتبار ۲۲۵ میلیارد ریال و در شهرستان قروه ۴ پروژه گازرسانی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح می گردد. این مقام مسئول یادآور شد: در مجموع ۸۱ پروژه گازرسانی با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال شامل گازرسانی به ۴۳ روستا با ۱۵۳۱ خانوار روستایی و شهری و تعداد ۲۸ پروژه صنعتی و ۱ پروژه تقویتی ، ۲ مورد پروژه ساختمانی ، ۱ مورد گازرسانی به ۲۸ مورد کوخ در شهرستان مرزی بانه ، ۵ مورد شهرک مسکونی و ۱ مورد پروژه تامین انرژی برق می شود.

فعله گری پروژه های که کلنگ زنی و عملیات اجرایی شروع می‌شود را این گونه تشریح کرد : در شهرستان سقز گازرسانی به پاسگاه های مسیر بازارچه مرزی سیف با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال، در شهرستان قروه کلنگ زنی گازرسانی به ۱ واحد صنعتی و ۱ واحد کارخانه آسفالت با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، در شهرستان بانه ۵ پروژه گازرسانی با اعتبار ۴۲۵ میلیارد ریال، در شهرستان بیجار ۱۱ پروژه گازرسانی با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال در آینده ای نزدیک به شبکه سراسری گاز طبیعی وصل خواهند شد .

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان این شرکت به عنوان معین استان هرمزگان انتخاب شده است، که باید در راستای گازرسانی به دو شهر ، ۶۵ واحد صنعتی و ۱۰۰ روستا با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومان اقدام نماید که تاکنون پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد داشته است .

فعله گری در پایان سخنان خود انتخاب شرکت گاز استان کردستان به عنوان معین شرکت گاز استان هرمزگان را عملکرد بسیار عالی و دور از انتظار در اتمام طرح های گازرسانی در استان ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد پرسنل تلاشگر و خدوم شرکت گاز استان کردستان و عوامل اجرایی بتوانند در موعد مقرر پروژه های گازرسانی را به نحو احسن در استان هرمزگان به اتمام برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *