گۆڕان نیوز- مدیر بیمه دی در استان کردستان از فعالیت 22 دفتر نمایندگی در سطح استان خبر داد و گفت: بیمه دی، بیمه عمر بهادار را بر پایه طلا برای اولین بار در کشور راه اندازی کرده است که با استقبال گسترده مخاطبان همراه شده است.

گۆڕان نیوز- مدیر بیمه دی در استان کردستان از فعالیت ۲۲ دفتر نمایندگی در سطح استان خبر داد و گفت: بیمه دی، بیمه عمر بهادار را بر پایه طلا برای اولین بار در کشور راه اندازی کرده است که با استقبال گسترده مخاطبان همراه شده است.

به گزارش گۆڕان نیوز، «علی رضایی» در نشست خبری به مناسبت روز گرامیداشت خبرنگار در سنندج اظهار کرد: بیمه دی سال ۸۳ در سطح کشور شروع به فعالیت کرده است و خانواده های شهدا و ایثارگران سهامداران عمده این شرکت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: صنعت بیمه از سال ۱۳۱۳ در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت تعدادی شرکت بیمه‌ای تاسیس و در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای فعالیت کردند و می‌توان گفت که صنعت بیمه در کشور ما از جایگاه خاصی برخوردار بوده و هست اما با این وجود در حوزه بیمه زندگی هنوز جای کار بسیار است و در حال حاضر تنها ۱۰ درصد افراد جامعه ما از بیمه عمر یا زندگی بهره‌مند هستند.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ بیمه‌ای در کشور افزود: بیمه دی، بیمه عمر بهادار را بر پایه طلا برای اولین بار در کشور راه اندازی کرده است که با استقبال گسترده مخاطبان همراه شده است.

مدیر بیمه دی در استان کردستان تصریح کرد: زندگی، بدون بیمه عمر امکان پذیر نیست و فرد باید برای حفاظت از سرمایه‌های خود ریسک بیمه شدن را قبول و از سرمایه‌های خود محافظت کنند و تحقق این مهم نیازمند فرهنگ سازی است.

«علی رضایی» خاطرنشان کرد: بیمه درمانی انفرادی منحصر بفرد ترین خدمات بیمه ای است که بیمه دی ارائه کرده است و در این راستا همه کردستانی ها را دعوت به خرید این خدمت می کنیم.

وی افزود: هم اکنون ۲۲ دفتر نمایندگی در استان داریم که ۱۱ دفتر در سنندج واقع شده است و حدود ۷۰ نفر اشتغال زایی مستقیم در دفاتر بیمه دی در سطح استان کردستان صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *