گۆڕان نیوز- فرماندار بیجار گفت:اجاد زیر ساخت های لازم بالاخص جاده دسترسی مناسب به دلیل تردد خودرو های سنگین مهمترین مطالبه مردم بخش کرانی است.

گۆڕان نیوز- فرماندار بیجار گفت:ایجاد زیر ساخت های لازم بالاخص جاده دسترسی مناسب به دلیل تردد خودرو های سنگین مهمترین مطالبه مردم بخش کرانی است.

سمیه رمضان نیا/ خبرنگار گۆڕان نیوز، مهندس  «محمدحسین محبیان» در جلسه با رئیس شوراى معادن شهرستان بیجار اظهار داشت: با توجه به تردد متعدد خودرو های سنگین در منطقه یاسوکند مطالبه مهم منطقه کرانی ایجاد راه دسترسی مناسب است و لازم است شرکت های کیمیا معادن و صبانور این مهم در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کرانی شهرستان بیجار گفت: بخش کرانی از بخش‌های مستعد و دارای قابلیت‌های بسیاری است.

محبیان اضافه کرد: این منطقه معدنی و صنعتی است اما آنطور که باید و شاید کار انجام نشده و نیازمند اهتمام و توجه ویژه است.

فرماندار بیجار گفت: زیرساخت معادن مهم‌ترین مشکل این منطقه است جاده‌های این منطقه نامناسب است و با توجه به تردد خودروهای سنگین برای مردم منطقه بسیار خطرآفرین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شرکت کیمیا معادن را جز قانونمند ترین معادن دانست و عنوان کرد :خوشبختانه مجموعه کیمیا معادن جز قانومند ترین معادن این شهرستان هستند و با مدیریت دلسوز و حرفه ای توانسته اقدامات مهمی را انجام دهد.

وی افزود:خوشبختانه شرکت کیمیا معادن توانسته اشتغالزایی خوبی را در منطقه ایجاد کند حتی در سال های قبل که مشکل آهن در کشور وجود داشت و بسیاری از شرکت ها و معادن به تعطیلی رسیدند شرکت کیمیا معادن بدون هیچ تعدیل نیرویی به کار خود ادامه داد که این مهم بسیار حائز اهمیت است.محبیان اضافه کرد: خوشبختانه شرکت کیمیا معادن همواره به دنبال پیشگیری از خام فروشی بوده و با ایجاد کنستانتره نقش مهمی در این زمینه ایجاد کرده است.

فرماندار بیجار شرکت صبا نور و کیمیا معادن را جز شرکت های توانمند و پیشتاز در شهرستان دانست و بیان داشت: خوشبختانه این دو شرکت فعالیت های ارزشمند و تاثیر گذاری دارند و انتظار می رود با تعامل این دو معدن مهم شهرستان مشکل راه دسترسی منطقه یاسوکند برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *