گۆڕان نیوز- شهردار سنندج گفت: پروژه بلوار اسلام آباد بعد از وقفه‌ای هفت ساله به همت شهرداری و شورای فعلی دوباره فعال شده و در حال حاضر پیمانکار مشغول کار است.

گۆڕان نیوز- شهردار سنندج گفت: پروژه بلوار اسلام آباد بعد از وقفه‌ای هفت ساله به همت شهرداری و شورای فعلی دوباره فعال شده و در حال حاضر پیمانکار مشغول کار است.

به گزارش گۆڕان نیوز، «سیدانور رشدی» در جریان بازدید استاندار، معاون امور عمرانی استاندار و فرماندار سنندج از دو پروژه بزرگ عمران شهری در ضلع شمالی شهر سنندج اظهار کرد: این دو پروژه در محدوده کمتر توسعه یافته شهر سنندج قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بلوار اسلام آباد ۱۴ سال پیش شروع و بعد از وقفه‌ای هفت ساله به همت شهرداری و شورای دور ششم و با همراهی مجموعه معاونت عمرانی استانداری فعال شده و در حال حاضر پیمانکار مشغول کار است.

رشیدی گفت: تمام تلاش مدیریت شهری اجرا و بهره‌برداری از پروژه بلوار اسلام آباد به طول ۴ کیلومتر است که امیدواریم با رفع معارض و تسریع در عملیات اجرا، شاهد بهره‌برداری این پروژه تا پایان امسال باشیم.

وی عنوان کرد: اجرای این پروژه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و ارزش افزوده در این محدوده شهر دارد.

شهردار سنندج توزیع عادلانه خدمات شهری را از اولویت‌های مهم مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: در همین راستا با اولویت‌بندی نیازهای شهر پروژه‌های عمران شهری تعریف شده و در حال اجرا است.

به گفته وی، با هدف توسعه همه جانبه شهر سنندج چند هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری هم تعریف شده است.

وی در ادامه به پروژه پارک ۴ هکتاری اسلام آباد(تقتقان) سنندج هم اشاره کرد و گفت: این پارک تفریحی ورزشی شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، مسیردوچرخه سواری، ست‌ بازی کودکان، نشیمن‌گاه خانواده و پیاده‌راه است.

رشیدی ادامه داد: این پارک در قالب ۵ سکو طراحی شده که سکوی اول آن شامل پارکینگ به صورت خطی و سکوی دوم فضای سبز، سکوی سوم شامل ست بازی کودکان، پیاده‌راه و غیره است.

وی عنوان کرد: در ضلع غربی پارک هم ست ورزشی و زمین فوتبال و زمین والیبال احداث می‌شود و در قسمت جنوب غربی نیز مسیر دوچرخه‌سواری درون پارکی می‌شود ضمن اینکه در میدان ورودی آن که بخش‌بندی پارک خواهد بود، آبنمای زیبایی طراحی و اجرا می‌شود.

شهردار سنندج گفت: تمام تلاش ما اجرای کامل این پروژه تا پایان سال‌جاری است چرا که اجرای این پروژه‌های رفاهی تفریحی در مناطق کم‌برخوردار نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی در جامعه دارد.

وی تصریح کرد: توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های بزرگ مقیاس برای بهره‌مندی شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار سنندج اضافه کرد: دیدگاه اعضای شورای شهر سنندج ایجاد و توسعه فضاهای سبز با تاکید بر ثروت‌آفرینی و سرمایه‌گذاری است.

وی اضافه کرد: دیدگاه سرمایه‌گذاری، تولید ثروت و ایجاد درآمد پایدار در احداث فضای سبز و پارک‌ها در مدیریت شهری سنندج مورد توجه است و توسعه فضای سبز در نواحی منفصل شهری با نگاه تحقق عدالت‌محور کردن خدمات در مدیریت شهری برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: پارک چهار هکتاری اسلام آباد تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی و بار گردشگری و تفریحی آبیدر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *