گۆڕان نیوز- با همکاری حوزه هنری و کانون پرورش فکری استان کردستان نمایشگاه اثار تجسمی دختران عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قروه بت عنوان ماکو عصر یکشنبه 23 بهمن 1401 در گالری مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

گۆڕان نیوز- با همکاری حوزه هنری و کانون پرورش فکری استان کردستان نمایشگاه اثار تجسمی دختران عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قروه بت عنوان ماکو عصر یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در گالری مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.
به گزارش گۆڕان نیوز، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که رئیس حوزه هنری استان کردستان، مدیرکل کانون فرهنگی وهنری استان کردستان و جمعی از هنرمندان حضور داشتند”حدیث طاهری بابا احمدی” به عنوان استاد و مدرس هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گروهی در سخنانی با قدردانی از حمایت های صورت گرفته در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه در مجموع ۹۰ اثر در زمینه طراحی ، نقاشی و سیاه قلم با سبک و تکنیک های مختلف حاصل ۶ ماه فعالیت آموزشی به نمایش درآمده است .
وی افزود: هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه حاصل فعالیت ۷ هنرجو و دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه قروه ای است که با شیوه جدید آموزشی در مدت زمان کوتاه به سطح توانمندی بالایی در زمینه هنر رسیده و آثار ارزشمندی را خلق کرده اند .
این مربی تخصصی سیاه قلم وهایپر قروه ای ادامه داد: شیلان بیگلری سرابشهرک، آیلین صادقی، ستایش بسارده،ثنا کرمی، نازنین زهرا عبدی، آیلین زارعی و امیرعباس عبدالملکی در کنار تعدادی از آثار خودم به عنوان مربی دوره در این نمایشگاه که از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر است به نمایش گذاشته شده است.
حدیث طاهری بابا اجمدی دارای مدرک کارشناسی هنرهای تجسمی دانشگاه اهواز است که از ۱۵ سال گذشته در کانون شهید مطهری قروه به آموزش هنرهای تجسمی مشغول است. وی دارای گواهی(سرتیفیکیت) بین المللی ECI از سازمان اکو، گواهی بین المللی دانشگاه آکسفورد لندن، گواهی بین المللی SRE از کشور مکزیک، سرتیفیکیت بین المللی هندوستان، وایران، هلند و ترکیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *