گۆڕان نیوز- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بی‌توجهی به معنویت در رسانه‌های غربی زیاد است ولی رسانه‌های ما باید به سمت برنامه‌هایی با جلوه معنوی حرکت کنند.

گۆڕان نیوز- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بی‌توجهی به معنویت در رسانه‌های غربی زیاد است ولی رسانه‌های ما باید به سمت برنامه‌هایی با جلوه معنوی حرکت کنند.

به گزارش گۆڕان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سنندج اظهار کرد: عمق در اثر رسانه‌ای به معنای تاثیرگذاری واقعی در مخاطب است و با کمی بی‌دقتی، وزن و ارزش یک کار پایین می‌آید.

وی با قدردانی از برگزاری این جشنواره که محورهای خوبی برای آن طراحی شده است، افزود: محورهای این جشنواره عام است و از جمله مهمترین آن مقابله با آسیب های اجتماعی است که در شورای راهبردی در محضر رهبر معظم انقلاب هم طرح شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه آسیب اجتماعی در استان هم مطرح است، اضافه کرد: طلاق، حاشیه نشینی و زنان سرپرست خانوار از جمله معضلات نیازمند بررسی و ساماندهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به محور دیگر جشنواره ابوذر درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشنهاد کرد با کمک نیروهای مسلح و استانداری کردستان، بخشی از جامعه مثل ماموستایان از دستاوردهای تسلیحات دفاعی بازدید کنند.

وی تاکید کرد: شنیدن تنها در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی کافی نیست و این اتفاق در بین جامعه دانشگاهی افتاد و موثر بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، امید و نشاط‌آفرینی را از مسائل مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب هم ناامید کردن مردم را گناه نابخشودنی اعلام کردند و همین اهمیت این بخش را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه راهبردهایی برای اهالی رسانه کردستان داشت وی معنویت را از ویژگی های کار رسانه برشمرد و گفت: جامعه ما جامعه اخلاقی است که اگر چه اخلاق‌گرایی دچار مشکلاتی شده ولی رسانه‌ها نباید به آن بی توجهی کنند.

به گفته نماینده رهبر معظم انقلاب در کردستان، بی‌توجهی به معنویت در رسانه‌های غربی زیاد است ولی رسانه‌های ما باید به سمت برنامه‌هایی با جلوه معنوی حرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: معنویت در دستاوردها و اتفاقات انقلاب اسلامی نیز جاری است که در بیان امام خمینی(ره) به انفجار نور تعبیر شده است.

وی، زیبایی و جذابیت را از ویژگی های یک کار رسانه‌ای برشمرد و افزود: یک کار قوی و تاثیرگذار باید مخاطب را جلب و با خود همراه کند به این معنی که مخاطب را وادار به فکر و تامل کرده و او را به کنکاش وا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *